Beteg rajongójával beszélt Selena Gomez

Most már biztos, hogy arany szíve van Selena Gomeznek. A színésznő ugyanis 6 éves halálosan beteg rajongójával videochatelt. 


Nem olyan régen Selena két Selenátort is felköszöntött szülinapjuk alkalmából a Twitteren, úgyhogy nagyon szeretheti a rajongóit. 
A 6 éves Savannah családjának, nincs meg az anyagi háttere a kezelésekhez és a gyógyszerekhez, ezért Selena felajánlotta , hogy segít a családnak, és hogy hamarosan élőben is meglátogatja a rajongóját.



10 megjegyzés:

  1. igen szerintem is..ezt nem minden sztár csinálta volna meg. :) I ♥ Selena.!

    VálaszTörlés
  2. Kezdem megszeretni Selenát *.* :) (eddig sem utáltam)

    VálaszTörlés
  3. Sose szerettem Selenát, de kezdem kedvelni ♥

    VálaszTörlés
  4. I Love You Selena!

    VálaszTörlés
  5. szerintem nagyon aranyos, főleg hogy még segiti az anyagiakat :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem Selenát de most még jobban szeretem! <3

    VálaszTörlés
  7. tök mind 1 mert ezt megtette Justin is meg még sok más sztár ! úgyhogy nem kell itt elszállni tőle hogy most egy két emberrel beszélt azt ennyi !

    VálaszTörlés