Így készíts színes hajvéget

Biztos nagyon sokan tanakodtok azon , hogy vajon milyen lenne egy kis melír a hajatokba. Vagy , hogy állna a színes haj vég. Most bemutatunk egy trükköt, amihez nem kell befestened a hajad, fillérekből meg úszod, és nem olyan tartós mint a haj festék.


Ez a módszer nagyon praktikus, és könnyedén elkészíthető. Amire szükséged lesz krepp papír és víz. Egyszerűbben fogsz tudni dolgozni, ha egy kis tálkába engedsz vizet.
Első lépésként tépj le egy kicsi krepp papírt. Majd ezt mártsd bele a vízbe, és dörzsöld a hajadra, és kész is,  ugye milyen egyszerű?! Igaz, hogy nem olyan tartós mint egy hajfesték, hiszen 1-2 hajmosás után kijön.

Próbálj olyan színt választani, ami a hajadban látszik. A szőkéknek , ugye nincs nagy gondjuk ezzel, hiszen az ő hajukban mindegyik látszik.




49 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. 1-2 hajmosás és kijön. tehát ki lehet mosni.

      Törlés
  2. igen lelehet, a cikkben is megvan írva, hogy 1-2 hajmosás után kijön :))

    VálaszTörlés
  3. de a barnába mien lenne jo?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az attól függ h mennyire sötét.
      Ha világos szökés árnyalatú akkor szerintem minden mehet,minél sötétebb annál világosabb szín kell.pl sárga, alma zöld stb

      Törlés
    2. én már probáltam barnára.. és mondhatni nagyon jól sikerült, csak az a bökkenő, hogy nem latszott annyira :D

      Törlés
    3. Ha sotet barna akk arra valami sotetebb kek jo

      Törlés
    4. Pl a lila:) az olyan vöröses lesz.. nekem vörös lett de nagyon jó volt:)

      Törlés
  4. a barnába szerintem a piros, vagy sárga :)

    VálaszTörlés
  5. Az en hajam nagyon sotet barna !!!! majd nem fekete abba mien szin jo??

    VálaszTörlés
  6. nekem festett szőke hajam van és 2 nap után kikopott magától :s

    VálaszTörlés
  7. ez nagyon jó ki fogom próbálni

    VálaszTörlés
  8. nekem barna a hajam, és kipróbáltam narancssárgával, de nem működött :( a többi szín, pedig nem tetszik :/

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó..... Csak még valahogy rá kell vennem anyumat!!

    VálaszTörlés
  10. ez nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  11. Én is kifogom próbálni : ) :'3

    VálaszTörlés
  12. Sotet barna a hajad a kek megfogja ?!

    VálaszTörlés
  13. nem is működik...pedig szőke a hajam

    VálaszTörlés
  14. nekem van zöld hajfestékem és a barnába jól néz ki a zöld

    VálaszTörlés
  15. nekem nem olyan sötét barna a hajam de semmilyen színnel nem sikerült!:(

    VálaszTörlés
  16. nekem szőkésbarna színű hajam van.. abba melyik jó?? :)

    VálaszTörlés
  17. Woow, ez nagyon jóó, ki fogom próbálnii:3

    VálaszTörlés
  18. Ez tök jó!! Anya nem lett mérges mikor beszámoltam neki, azt mondta majd ha nagyobb leszek:))) de nekem szőkés a hajam, és a világoskék látszana benne?

    VálaszTörlés
  19. Nekem nagyon tetsziik csak anyumat rea kell vegyeem ,és nekem barnás szökés a hajam milyen szinek lennének rá jók kék és lilaa megfojná???? :D

    VálaszTörlés
  20. Nekem ilyen sötét szőke a hajam!!! Szerintetek milyen állna jól?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sötét szőke akkor tudnám ajánlani a hupililat :D

      Törlés
  21. Jah lehet de alig látszik!Nekem rendes van!

    VálaszTörlés
  22. nagy szar..nem fogja be a hajamat...

    VálaszTörlés
  23. nekem alig müködött
    :( pedig szőke a hajam :(

    VálaszTörlés
  24. Nekem anyum nem engedi :)

    VálaszTörlés
  25. Nekem szokes barna a hajam.megprobaltam zoldel,de minden zold lett, csak a hajam nem! :( A felso kepen latszik,hogy fodrasz csinalta!!!

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. ez egy nagy szar! olyan hülyeség ti barmok nem szégyenlitek ezt kirakni,szánalom!!!!!!! olyan baszott sötétek vagytok röhögök rajtatok és itt vannak a másik tyukok ti ezt beveszitek fasszopok?? rohadjatok meg ott ahol!!! az első kép nem igazi!!! photoshop!!! legyen eszetek ti seggfejek!!!!

    VálaszTörlés
  28. én már kipróbáltam :) nagyon jó és kijön :) lehet azt is hogy egy tincsen több papírt is végighúzogatsz és akkor erőteljesebb színe lesz :) és tényleg kijön 1 esetleg 2 hajmosás után :)

    VálaszTörlés
  29. Valaki ajánlana barna hajra szineket ami jol látszik rajta?

    VálaszTörlés
  30. mindenem színes lett, csak a hajam nem...

    VálaszTörlés
  31. nekem viszonylag sötét, barna hajam van, és kéket és rózsaszínt raktam bele még júniusban... hát a kék viszonylag hamar kikopott de a rózsaszín azóta is látszik benn. Igaz, kicsit más technikát használtam :) :D

    VálaszTörlés
  32. Ez írtó jó ! Nagyon praktikus ! Imádom ezt a blogot ! :)

    VálaszTörlés
  33. Én kipróbáltam, viszont erősebben megfogja a szín, ha a hajrá racsavarjuk a kreppet, víz alá tesszük, ott mwgnyomkodjuk hogy kijojjon a szín, majd konyhai alufóliával betekerjuk, várunk 20 percet majd megszaritjuk mindenestül, lehuzzuk a kreppet meg a fóliát és nagyonjol kifesuljuk. Aztán a vizesen maradt tincset megszaritjuk. Nekem ez bevallt. Nekem szőkésbarna hajam van, ombre kékre festettem a végét, szerintem nagyon szép

    VálaszTörlés